Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2022

Βλέπω καράβια κι έρχονται

 


Βλέπω_καράβια_κι_έρχονται by sofiaanr

Βλέπω καράβια: Παρτιτούρα χρωματιστή

Βλέπω_καράβια_κι_έρχονται by sofiaanr


Βλέπω καράβια κι έρχονται

ωραία που μου φαίνονται

καραβά-καραβάκια που αρμενίζουν

την καρδού-την καρδούλα μου ραΐζουν.


Το `να αρμενίζει με βοριά

βόηθα Χριστέ και Παναγιά

τ` άλλο πά- τ`άλλο πάει με τραμουντάνα

άσπρη μου - άσπρη μου παχιά σουλτάνα.


Το τρίτο το μικρότερο

απ` όλα ομορφότερο

κείνο κα- κείνο κάνει έγια λέσα

και `χει τον- και `χει τον καλό μου μέσα.


Έλεσα μάτια μου έλεσα

μικρή ήσουν και σε γέλασα

έλεσα και τήρα μόλα

η αγά- η αγάπη είναι μαριόλα


Video για ρυθμικό συγχρονισμό:

 Εύα Μπαρλιά:

https://youtu.be/Nz3VM8xVCJI

https://youtu.be/VdOXwNBbjHo 


Προβολή χωρίς ήχο

Sunset Boats Engagement Party Invitation από Sofia Anr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιεχόμενα

Μουσική στην κάθε μέρα Βηματάκια Βασικά και περιζήτητα... Αλαλί Κανόνες Banaha: παραδοσιακό τραγούδι από το Κονγκό, τραγούδι καλωσορίσματος ...